Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla
Forum kuralları dahilinde bulunan her konuda yazışabilirsiniz.
  • Sayfa:
  • 1
  • 2

BAŞLIK: Kayıdı pasife indirme

Kayıdı pasife indirme 11 Ara 2014 16:10 #9

  • kemalhoca
  • kemalhoca Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 27
  • Teşekkür Sayısı: 2
  • Başarı: 0
kaydı pasife indirme işlemi tamamlandığında öğrenci mebbiste okulda görünmeyecek mi?

MEB okulunun kapısından girmemiş öğrencilerimize saat 16:00-17:00'da ders vermekten kurtulacak mıyız?
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Kayıdı pasife indirme 11 Ara 2014 17:37 #10

  • Egelim17
  • Egelim17 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 375
  • Teşekkür Sayısı: 197
  • Başarı: 5
tabiiki hocam mebbise girdiğinizde öğrenci e okulda pasif gözükür.sistemde uyarı almayacaksınız.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Dikmen

Kayıdı pasife indirme 15 Ara 2014 14:21 #11

  • kemalhoca
  • kemalhoca Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 27
  • Teşekkür Sayısı: 2
  • Başarı: 0
okula hiç gitmeyen öğrencimin okuluna telefon ettim. kaydını pasife indirebilmek için neler yapmamız gerekir diye sordum, ilk defa bu soruyla karşılaştığını araştırıp dönüş yapacağını söyledi görevli ancak vakit kaybetmek istemiyorum. tam olarak ne yapmamız gerekiyor derdimizi karşı tarafın anlayabilmesi için ya da onlar bu işlemleri nereden öğrenebilirler? teşekkürler, iyi çalışmalar...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Kayıdı pasife indirme 15 Ara 2014 15:43 #12

  • Egelim17
  • Egelim17 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 375
  • Teşekkür Sayısı: 197
  • Başarı: 5
hocam şöyle bir dilekçeydi sanırım
................okulu MÜD
....... VATANDAŞLIK NUMARALI ........NIN VELİSİYİM OĞLUMUN/KIZIMIN %50 60 70 80 90 100 ENGELLİ OLMASINDAN DOLAYI BİR YILLIK KAYDININ PASİFE İNDİRİLMESİNİ TARAFINIZA ARZEDERİM.. Hocam kelime kelimesine olmasa da bu şekildeydi dilekçemiz.bu şekilde oluyormuş deyin okul müdürüne ama sağlık raporunu muhakkak götürün.bizde velinin ıslak imzasıyla halloldu yani veliyi okula götürmedik.nihayetinde e okul ellerinin altında ve sadece bir tuşa basıcaklar çok zor bişey değil anlatabilirseniz yada anlayabilirlerse :) kolay gelsin.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: kemalhoca

Kayıdı pasife indirme 15 Ara 2014 16:05 #13

  • Egelim17
  • Egelim17 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 375
  • Teşekkür Sayısı: 197
  • Başarı: 5
e-okul.meb...ilavuz.pdf hocam okul müdürü arkadaşa da yardımcı olalım :) bu mevzuattan 30.cu sayfada yer alan
3.2.2.8 Ayrılma İşlemleri
Bu sayfada öğrencinin kayıt durumu değişikliklerini yapabilirsiniz. Okula kaydolmuş bir
öğrencinin bilgileri silinemez ancak bu ekranda öğrencinin ayrılma nedeni “Aktif Öğrenci”
dışında herhangi bir sebep seçilerek öğrenci pasif hale getirilebilir.
yani sebep seçerken sağlık raporu ile gittiğimizde elinde belge oluyor. korkmasın :) kapı gibi hastane raporu var elinde birde velinin ıslak imzalı dilekçesiyle bir tuşa basmak bu kadar zor olmasa gerek.ee okadarda yapsın hocam.
hee unutmadan kadir beyin dediği gibi her yıl bu işlemin yapılması gerekecek.bizde bi laf vardır meşhur ''öküze boynuzu ağır gelmezmiş '':)
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: kemalhoca

Kayıdı pasife indirme 18 Ara 2014 08:56 #14

  • kemalhoca
  • kemalhoca Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 27
  • Teşekkür Sayısı: 2
  • Başarı: 0
bu konuyu çok meşgul ediyorum kusura bakmayın ancak bazı velilerim çocuklarının hangi okula kayıtlı olduğunu bilmiyorlar bu bilgiyi kısa sürede nasıl edinebilirim? yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Kayıdı pasife indirme 18 Ara 2014 10:39 #15

  • Egelim17
  • Egelim17 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 375
  • Teşekkür Sayısı: 197
  • Başarı: 5
Estağfurullah site bu yüzden açılmış hocam.ben öyle bir durumla karşılaşsaydım bu benim fikrim,milli eğitime gider sorardım.onlar görür bence.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
  • Sayfa:
  • 1
  • 2
Sayfa oluşturma zamanı: 0.355 saniye
Sistem Kunena Forum