Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla
Forum kuralları dahilinde bulunan her konuda yazışabilirsiniz.

BAŞLIK: Ücretli Diğer Personel

Ücretli Diğer Personel 17 Kas 2017 16:46 #1

  • mhmthn
  • mhmthn Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 48
  • Teşekkür Sayısı: 7
  • Başarı: 1
Biz kurumda ücretli Kaloriferci Çalışmak istiyoruz çalıştığı saat kadar ücret verip sigortasını ona göre yatıracağız. Başka yerden de sigortalı ve orada da çalışıyor.

Şimdi 2 sorum var;

1-) Bu şekilde personel çalıştırmakta resmi açıdan bir sorun var mı?
2-) Sözleşmesini yaparken ücret olarak ne yazmam gerekiyor?


NOT: Milli Eğitimdeki personelin pek bir bilgisi yok hep genel ve üstü kapalı konuşarak geçiştiriyorlar.
Sadece yaşıyor...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Ücretli Diğer Personel 17 Kas 2017 16:50 #2

  • barisltd
  • barisltd Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Cats bite!
  • Gönderiler: 2509
  • Teşekkür Sayısı: 2514
  • Başarı: 10
1. Resmi açıdan bir sorun yok.
2. Ücreti neyse onu yazacaksınız. Yarızamanlı hizmet sözleşmesi yapacaksınız. Aylık puantaj hazırlayıp muhasebeye onu bildireceksiniz.
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Ücretli Diğer Personel 17 Kas 2017 16:57 #3

  • mhmthn
  • mhmthn Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 48
  • Teşekkür Sayısı: 7
  • Başarı: 1
tüm personelime aynı formatta sözleşme hazırladık bu güne kadar(Diğer Personellerde Dahil) aynısı değil midir yani?

ÖRNEK;
h)Asıl görevli aylık ücretli ise;
Aylık ücret miktarı : (……………….……1777.50TL)
Bir ders saati ücreti : (………………………………….TL)
Yöneticilik aylık ücreti : (………………………………….TL)
i)Ders saat ücretli ise;
Bir ders saati ücreti : (……………………….…………TL)
j)İş güçlüğü zammı : ( …………………………………TL)
k)Sosyal yardım kapsamındaki ek ödemeler : ( ………………………………….TL)
Sadece yaşıyor...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Ücretli Diğer Personel 17 Kas 2017 22:07 #4

  • barisltd
  • barisltd Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Cats bite!
  • Gönderiler: 2509
  • Teşekkür Sayısı: 2514
  • Başarı: 10
Bahsettiğiniz kişi öğretmen değil...

Sıradan bir iş sözleşmesi yapacaksınız. İnternetten çok sayıda örnek bulursunuz.
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Ücretli Diğer Personel 17 Kas 2017 23:21 #5

  • KA2015
  • KA2015 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Tecrubeli Uye
  • Gönderiler: 130
  • Teşekkür Sayısı: 27
  • Başarı: 0
Milli Eğitim için Personel iş sözleşmesini diğer personel (şoför, memur, hizmet vs. ) gibi düzenleyin.
Ayrıca; eksik gün bildirileceğinden dolayı muhasebenizden belirsiz süreli iş sözleşmesi hazırlattırıp özlük dosyasında bulundurun.
Her ay çalıştığı gün, saat kadar puantajı hazırlayın. Ona göre de hakedişi belli olur.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Ücretli Diğer Personel 18 Kas 2017 09:22 #6

  • zerwan
  • zerwan Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Altın Uye
  • Gönderiler: 175
  • Teşekkür Sayısı: 20
  • Başarı: 1
Biz diğer personel için belirsiz süreli iş sözleşmesi düzenleyip il milli eğitime yolladık.oradan bir şef tarafından öğretmen arkadaşlar için hazırlanan sözleşmenin aynısından olması gerektiği söylendi ve çalışma onayları reddedildi.biz de yeniden ek-5 olarak geçen sözleşmeyi düzenleyip geri yolladık.yaklaşık 1 aydır hala onay bekliyoruz.
“Bakın, ben bir entellektüel değilim – sadece fotoğraf çekerim.”

– Helmut Newton (Alman fotoğrafçı)
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.298 saniye
Sistem Kunena Forum