Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla
O.E.R Forum Sayfasına Hoşgeldiniz

Lütfen tanıdıklarınıza ve arkadaşlarınıza forumumuzdan bahsediniz. Sizin desteklerinizle bu sayfalarda gençlerimizin geleceği ve sektörel sorunlarımız hakkında pek çok konuyu tartışacağız.

BAŞLIK: yetki belgesiz taşımacılık

yetki belgesiz taşımacılık 24 Şub 2016 10:15 #1

  • ysmn
  • ysmn Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 48
  • Teşekkür Sayısı: 3
  • Başarı: 0
Mrb arkadaşlar serviz araçlarımızdan bir tanesine yetki belgesiz taşımacaılık yaptığımız gerekçesiyle 1207 tl , şoförün src belgesi olmadığından 239 tl şirketinde src siz kullandırdığından dolayı 602 tl ceza kesildi. başına bu olay gelen oldumu? yardımcı olabilecek arkadaş varmıdır?
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 24 Şub 2016 10:22 #2

  • kenancam
  • kenancam Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 39
  • Teşekkür Sayısı: 9
  • Başarı: 0
Hocam sşoförde src 2 belgesi yoksa yapacak bi şey yok. ehliyet 2003 den eski ise başvurusu yapsın hemen geliyo bu tarihten sonra ise sınava girecek. Kesilen ceza ile ,lgili ise yapcak bişey yok...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 24 Şub 2016 10:37 #3

  • ysmn
  • ysmn Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 48
  • Teşekkür Sayısı: 3
  • Başarı: 0
taşımacılık yetki belgesi alan varmı nerden alacaz?
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 24 Şub 2016 17:48 #4

  • Egelim17
  • Egelim17 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 375
  • Teşekkür Sayısı: 197
  • Başarı: 5
SRC den yapacak bir şey yok.Yetki belgesi almak zorunda değilsiniz.İllaki almak isterseniz D2 Belgesi almanız gerekir.

Bulunduğunuz belediyenin ulaştırma servisinden Güzergah belgesi alabilirsiniz.Buda bizim burada 250 tl (dün biten belgemizi yeniledik)

İşiniz yoksa yediğiniz trafik para cezasına itiraz edebilirsiniz.Bu sitede emsal karar daha önce yayınlanmıştı.Para cezası iptal olmuştu.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 25 Şub 2016 10:54 #5

  • Eriond
  • Eriond Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Tecrubeli Uye
  • Gönderiler: 141
  • Teşekkür Sayısı: 19
  • Başarı: 0
kaza,src belgesi, d2 belgesi, sigorta, kaza vb gibi durumlardan dolayı araçlarımızı sattık ve taşıma işini firmalara verdik. Hiç bir şeye karışmıyoruz o yüzden kafamız rahat :)
Bu dilden firar eden her söz, yaydan çıkmış ok gibi,
Sözler bazen bir hazine, bazen dermansız bir dert tipi !
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 25 Şub 2016 12:11 #6

  • egeefe
  • egeefe Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 68
  • Teşekkür Sayısı: 13
  • Başarı: 0
güzergah belgeleri bulunduğunuz ilin belediyesinin ulaştırma birinden alınıyor. evraklarımızı 2 gün önce aldık. bazı evraklar istiyorlar. src, araç takip cihazı, sigorta, koltuk sigortası, psikoteknik rapor gibi. araç başına da ortalama 300 tl gibi bir giderimiz oldu. tamamen belediyenin organizatörlüğünde yapılan bir işlem
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

yetki belgesiz taşımacılık 27 Şub 2016 17:06 #7

  • kempil
  • kempil Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 36
  • Teşekkür Sayısı: 1
  • Başarı: 0
nasıl verdiniz hocam taşıma firmalarına biraz özetler misinz
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.346 saniye
Sistem Kunena Forum