Ben size kursa müraccat aşamasından başlayayım.
1. Mebbis girişi yapılır.
2. Mebbis çıktısı alınır (raporlar kısmından)
3. Sözleşme yapılır, İkametgah, Sağlık Raporu, Diploma fotokopisi varsa hizmet cetveli konur, Üst yazıyla ilgilili MEM e gönderilir.
4. Sözleşme yapıldığından itibaren personelin sigortası başlatılır. ( çalışan personel hariç)
5. Kurs bitiminde 80 saatlik uygulamalı eğitim için yine ilgili MEM e80 kurs a başlamıştır yazısı gönderilir.
6. 80 saat lik eğitim bittiğinde kursu tamamladığına dair form ile tekrar ilgili MEM e müracaat edilir.
7. Sertifikanın gelmesi beklenir.
Şimdi benim anlamadığım bu konu altında okadar şey yazılmışki ben hiçbirini anlamadım. Acaba benmi yanlış yapıyorum diye düşünmeye bile başladım.
şimdi kursa personel gönderirken;
1. MEM lere verdiğiniz dosyalarda perseonelin sözleşmesini koymuyormusunuz,
2. Sözleşme koyuyorsanız sigortasını neden başlatmıyorsunuz. (suç bile teşkil edebilir)
3. Zaten sözleşme imzalamadan kursa gönderemiyorsunuz, sigorta yaptırmamak söz konusu bile olamaz.
Benim izlediğim yol bu şekilde şimdilik bir sıkıntı yaşamadım.
Herkese İyi çalışmalar dilerim.