Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla
Forum kuralları dahilinde bulunan her konuda yazışabilirsiniz.

BAŞLIK: Çözüm Yollarını da Konuşalım!

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 10:25 #17

  • faruksevindi
  • faruksevindi Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 70
  • Teşekkür Sayısı: 108
  • Başarı: 1
sayın tartanc

siz beni tanıyor olmalısın.

asla başka bir isimle bu siteye girmiyorum.

benim mesajlarım açıktır. sektör temsilcili anlayışımla asla bağdaşmıyacak bir durum olur. IP numaralarını gösterir bir sistem olsa yada damar tanımayla girilebilse siteye bunları konuşmayız aslında...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 10:28 #18

  • tartanc
  • tartanc Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Herşey neye layıksa ona dönüşür.
  • Gönderiler: 3651
  • Teşekkür Sayısı: 2865
  • Başarı: 54
Sayın Hocam;

Çok iyi biliyorum. Çok benzer düşüncelere sahip olduğunuz için yazdım. Bu da çok normal :)
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 10:33 #19

  • snowprensi
  • snowprensi Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Değerli büyüklerim ENGELsizsiniz
  • Gönderiler: 27
  • Teşekkür Sayısı: 20
  • Başarı: 0
damar okumanın getirdiği zarar ve iş yükünü saymakla bitmez.
Kurum olarak servis olayı ekstra bir gider kaynağı olacak.
Öğretmenlerle sözleşmeler bile yeniden düzenlenecek.Buda demek olur ki zaten az olan personel sayısını dahada daraltıp sektörü çıkmaza götürecektir.
Kurumda sadece ekran başına bakacak ve telefon kulağına yapışacak bir personele daha ihtiyaç demektir.
Öğretmen veli ile ve devam ettiği okul ,ile irtibatı kesilecektir.
Öğretmenin sürekli ders ve öğrenci takibi yaparak robotik bir hayata başlayacaktır.
Yaz dönemlerinde devamsızlığı olmayacak kurum zaten yok gibi.
Mantıklı bir telafi programı yapılmalı ve uygulamaya konulmalı.
Personele hastalanmayı, cenazeyi, düğünü, bilumum diğer mazeretleri yasak getirmek gerektiriyor.
Personel yıllık izinleri zaten hak getire.
Bilmem daha saymaya gerek var mı? veya saymaya kalksak burası az gelir.

"Yarın Hakk'ın divanına varınca karınca,
Elbet Süleyman'dan hıkkını alacak karınca."
Değerli büyüklerim ENGELsizsiniz

Benim işim hergün iğneyle kuyu kazmak
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: tartanc, etik

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 10:53 #20

  • yagmur46
  • yagmur46 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 21
  • Teşekkür Sayısı: 11
  • Başarı: 1
Sayın Tartanç

Siteden yazdıklarınızdan sizi tanıyor ve takip ediyorum. Fegarınızı feryadınızı anlıyorum.İşte size kendinizi anlatma fırsatı.Diyelim ki sektörde iki üç dernek birleşti sizi de başkan seçtik karşınızda her ne kadar iyi niyetli de olsa sektörü bilmeyen özel eğitimden anlamayan bir bakan veya bürokrat var. Sektörün sorunlarını Türkiye genelini düşünerek aktarma ve çözüm yollarını neden ve nasıllarıyla beraber anlatma fırsatı.Buyrun lütfen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: tartanc

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 11:40 #21

  • mkirilmaz
  • mkirilmaz Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Tecrubeli Uye
  • Niyet hayır, akıbet hayır.
  • Gönderiler: 122
  • Teşekkür Sayısı: 88
  • Başarı: 1
[/quote]
Diyorum ki okullarda da müzik öğretmeni, matematik dersine; beden eğitimi öğretmeni, Türkçe dersine girsin :) Uzmanlık alanlarını niçin kabul etmiyorsun.[/quote]

Sayın telkin, Matematik ve Türkçe modüllerine sınıf öğretmenlerinin sertifika almadan girmelerini uzmanlık alanlarının ihlali gibi mi değerlendirirsiniz.
Şu anda devlet okulları alt sınıflarında iktisat, maliye gibi bölüm mezunlarının ücretli öğretmen olarak görev yapmasını nasıl değerlendirirsiniz.
Şimdiden değerlendirmeleriniz için teşekkür ederim.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 12:05 #22

  • tartanc
  • tartanc Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Herşey neye layıksa ona dönüşür.
  • Gönderiler: 3651
  • Teşekkür Sayısı: 2865
  • Başarı: 54
Sayın Yağmur;

Senelerden beridir, gelen sayın bürokratlara sorunlarımız anlatıldı. Yazılı verildi. Toplantılar yapıldı. Sonuç yok.

01.06.2015 tarihinden beridir hak kayıpları yaşıyoruz. Yapılan uygulamaların çok ciddi bir oranının özel eğitime bir faydası yok. Bilimsel değil.

Ben diyorum ki kimseye haksızlık veya saygısızlık etmeden başka şekilde de kendimizi başka türlü anlatabilmeliyiz.

Şimdi toplantı var. Türkiye toplantısı.Şu ana kadar 50 kişi kayıt yaptırmış. Bu sektörün bakış açısı mı? Veya toplantılardan sonuç alınmamasından bıktılar mı? Bilemiyorum.

Her şeyi gözden geçirmemiz gereken bir süreç...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 12:24 #23

  • tartanc
  • tartanc Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Herşey neye layıksa ona dönüşür.
  • Gönderiler: 3651
  • Teşekkür Sayısı: 2865
  • Başarı: 54
Birde elbette bence;

Büyük şehirlerde farklı ücret olmalı.

Örneğin:Zam oranı %7 olacaksa, büyük şehirlerde %9 olmalı.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

Çözüm Yollarını da Konuşalım! 23 Oca 2015 12:48 #24

  • faruksevindi
  • faruksevindi Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Kıdemli Uye
  • Gönderiler: 70
  • Teşekkür Sayısı: 108
  • Başarı: 1
Bu tür sayısal örneklemelerin bazıları için "kabul" niteliği algılaması olabildiği için sakıncalı buluyorum.

2003 yılında asgari ücretle
eşit olan 6 biretsel seans+2 grup eğitim seansının karşılığı iken

bu gün

8 bireysel seans
4 grup eğitim seansının karşılığı asgari ücretin yarısı kadar

gerçek budur.

sayın tartanc in önerisine karşılık benim önerim;

kurum maliyetlerinin belirlenerek alt üst sınıra göre her kurumun

belirlediği birim ücretinin uygulama hakkına dönüşmesinin sağlanmasıdır.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.241 saniye
Sistem Kunena Forum