Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla
Forum kuralları dahilinde bulunan her konuda yazışabilirsiniz.

BAŞLIK: SEANS ARTIŞI..

SEANS ARTIŞI.. 19 Ara 2017 21:48 #41

  • AliGalipDursen
  • AliGalipDursen Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 343
  • Teşekkür Sayısı: 655
  • Başarı: 16
Sayın waramiral,

10 anlık kontenjan toplamda 300 öğrenci kaydı demek.. Adam 200 öğrenci almış. Bunda ne var? Anlık kontenjanı 100 olan kuruma anlık 50 öğrenci geliyorsa boş kalan odaların eğitim kalitesine nasıl bir katkısı var?

Mantık sizin keyfe keder eğip bükeceğiniz bir şey değildir, keyfe göre eğilip bükülen şey tevildir. Şarkın başına ne geldiyse bu gelenekten sirayet etmiştir. Galip gelenler eğer haklı değillerse elde edecekleri ancak bir Pirus zaferi olur. Üzerine söylencelerle bezeli kopkoyu bir hamaset inşa edebilirsiniz ama asla o binanın içine girip oturamazsınız..

Mantığa uymayanı hayat nasıl olsa bir vadede elimine eder, ama mantıksızlar ömürlerini boş yere harcamış olurlar..

Tabii siz bilirsiniz..
Son Düzenleme: 19 Ara 2017 21:54 yazan AliGalipDursen.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: tartanc

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 03:47 #42

  • barisltd
  • barisltd Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Cats bite!
  • Gönderiler: 2414
  • Teşekkür Sayısı: 2402
  • Başarı: 9
tartanc yazan:
O ilçede program doluluğu göz önünde olacak. ( Yanlış bilmiyorsam tabi).

Vay anam... işler iyice çorba olacak desene şuna...
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: tartanc

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 08:36 #43

  • waramiral
  • waramiral Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 488
  • Teşekkür Sayısı: 255
  • Başarı: -10
işte tam da dediğim buydu. yok mantık eğip bükebileceğiniz bişey değildir falan filan. işiniz gücünüz fikirleri çürütmeye çalışmak yeni fikir yeşertmeye çalışacağınıza. ülkemizdeki şimdiye kadar yaşanmış olanlar gibi.

arkadaşlar ben üyelikten çıkıyorum. kimi kırdıysam özür dilerim Allah'a emanet olun.

kırılıp eğilim bükülmeyen arkadaşlara gelince;

şimdiye kadar yazdıklarımın arkasındayım. bazıları da sizler karşı çıksanız da gerçekleşti. arşivden bakabilirsiniz. her şey kayıt altında. birbirinizi pohpohlayın yazılarınızı beğenin karşıdaki fikirleri çürütmekten başka bir tavrınız olmasın. koskoca siteyi kendi çiftliğiniz gibi kullanmaya devam edin. ben çıktım arkadaşlar.

KOTA gelecek. geldiğinde ne getireceği götüreceğini o zaman görürsünüz. sizler, sahte aristokratlar, şu şöyle bu böyle demeye ve at gözlüklerinizi takmaya devam...

site beni kaybettiği için pek bişey değişmez ama ben buradakilerden bazılarını kaybettiğim için en azından sinir harbinden kurtulmuş olurum

saygılarımla
Son Düzenleme: 20 Ara 2017 09:40 yazan waramiral.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: sevgiisigi, fahrettin75

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 11:09 #44

  • mehmetcan
  • mehmetcan Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Tecrubeli Uye
  • Gönderiler: 141
  • Teşekkür Sayısı: 36
  • Başarı: 0
allah aşkına birlik olalım kırıldığımızı döküldüğümüzü kimse bilmesin .Sen ben yok biz varız .işimiz var .ekmeğimiz var .lütfen
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: waramiral

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 12:26 #45

  • obay35
  • obay35 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Junior Uye
  • Gönderiler: 35
  • Teşekkür Sayısı: 16
  • Başarı: 0
bu sitede herkes başkalarını suçlamadan ve olayları kişisel polemiğe dökmeden fikirlerini beyan edebilmelidir.sonuçta hepimiz aynı gemideyiz...
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 14:34 #46

  • barisltd
  • barisltd Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Cats bite!
  • Gönderiler: 2414
  • Teşekkür Sayısı: 2402
  • Başarı: 9
waramiral yazan:

arkadaşlar ben üyelikten çıkıyorum. kimi kırdıysam özür dilerim

Arkadaşım olayı niye kişiselleştiriyorsunuz ki... Burada bir hakaret yok, bir alay yok, şahsınıza yönelik bir itham yok, başka bir şey yok.

Herkes fikirlerini söylüyor. Siz kota gelmesine taraf olabilirsiniz, başka arkadaşlar da taraf olabilir. Bazılarımız ise kota fikrine sıcak bakmıyor. Bunu tartışmaktan doğal ne olabilir.

Benim de savunduğum fikirler var ve bunlara pek çok kişi karşı çıkıyor. Her tepki aldığımda sizin gibi tavır göstersem ruh sağlığım bozulur. Kaldı ki burası özel işletilen bir açık platform. Kimsenin şahsi alanı değil!

Yazdıklarımızdan kırıldıysanız, üzüldüyseniz kusurumuza bakmayın. Amacımız bu değil! Forumdan ayrılmak, ayrılmamak elbette kişisel takdirinizdir. Dediğim gibi, burası açık bir platform. Kimsenin kimseye hesap verme zorunluluğu yok.
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: tartanc, mehmetcan, fahrettin75 ve bu kullanıcının diğerlerinden 1 teşekkürü var

SEANS ARTIŞI.. 20 Ara 2017 17:07 #47

  • fahrettin75
  • fahrettin75 Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Platin Uye
  • Gönderiler: 434
  • Teşekkür Sayısı: 129
  • Başarı: -53
WARAMİRAL meslektaşımın ve bu sitedeki 5-6 kişinin kendine ve başkalarının fikrine saygı duyarak ortak platformda yazdıklarını okur, arada da elimden gelen bilgi paylaşımlarımı sunar ve destek veririm.

Ancak; Vardığımız noktada arkadaşın sitemi haklıdır. Muhalefet gibi eleştiriden, kırıcı olmaktan öteye gidemeyen bir topluluk olduk!

Bu da bizi öteye götürmez. Son yazıda demiş ki arkadaş herkes fikrini söyler , hesap sorulamaz. Tabii ki, Biri bilgisini, düşüncesi, öngörüsünü anlatsın, diğeri akşam karısına kızıp sallasın adama!!

Zaten (üzerine alınan alınsın) bi dünya yazılan gibi işletenler "yoğunlukta" olduğu için, sektör sürekli didiklenip düzeltilmeye çalışılıyor, ve "yoğunluk" çoğalıyor.

Aynı tas aynı hamam değişmez burası;
- Birlik YOK, birbirinin fikrine saygı YOK, Toplanma faaliyet YOK,
- Sahte yada bilinmeyen isimlerle sallama OHOOO, hakaret GIRLA, bir fikri geliştirme ya da konuşma yerine aşağılama (kendi profersör çünkü) 10/10!!

adam haklı..
Su akar yolunu bulur..
Son Düzenleme: 20 Ara 2017 17:13 yazan fahrettin75.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: mehmetcan, waramiral

SEANS ARTIŞI.. 21 Ara 2017 14:27 #48

  • mehmetcan
  • mehmetcan Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Tecrubeli Uye
  • Gönderiler: 141
  • Teşekkür Sayısı: 36
  • Başarı: 0
benimde anlatmak istediğim bu ,eğer biz demokratik bir ortam oluşturursak kimse bizim sorunumuzu çözmesin biz çözelim sorunumuz varsa kendimiz tartışalım ama kırmadan küsmeden darılmadan sonuçta gemi sahibiyiz ve bu deniz hepimizin [bilge şirin rehabilitasyon merkezi]
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: waramiral
Sayfa oluşturma zamanı: 0.277 saniye
Sistem Kunena Forum